วันอังคารที่ 13 ธันวาคม พ.ศ. 2554

ນິມົນພຣະໄປເຮັດບຸນເຮືອນ ຄິກຫຼືຄູ່

- ຖາມ: ເວລາເຮັດບຸນເຮືອນມົນພຣະຄິກຫຼືຄູ່ຈຶ່ງຖືກ ຫຼືມົນຈັກອົງດີ
- ຕອບ: ຄິກກະຖືກ ຄູ່ກະຖືກ
- ຄໍາເຫັນຜູ້ຖາມ : ເຂົາວ່າຄູ່ຈຶ່ງຖືກ
- ຕອບ: ບໍ່ມີໃນຕໍາລາ.
- ຖາມ: ອາຈານບໍ່ຖືຮີດຄອງບໍ ?
- ຕອບ: ຖືຄັກ
- ຖາມ: ແລ້ວເປັນຫຍັງຈຶ່ງບອກວ່າ ບໍ່ມີໃນຕໍາລາ.
- ຕອບ: ເພາະບໍ່ເຫັນມີທີ່ໃດກ່າວເຖິງ ໂດຍສະເພາະວິໄນຂອງພຣະສົງ
- ຖາມ: ເຂົາຫາກວ່າ ຕ້ອງນິມົນຄີກ ໄປງານບຸນ, ນິມົນຄູ່ໄປງານສົບ.
- ຕອບ: ອັນນັ້ນມັນທິດສະນຶກຂອງຄົນປັດຈຸບັນ, ຄົນບ້ານນອກຂອກຄາເມ ເຂົານິມົນພຣະບໍ່ຈໍາກັດຈໍານວນ ບໍ່ຈໍາກັດວ່າຄິກ ຫຼືຄູ່.
- ຖາມ: ຈັ່ງໃດຈຶ່ງວ່າຈັ່ງຊັ້ນ.
- ຕອບ: ໄປເບິ່ງໃນສະໄໝພຸດທະການຜູ້ສັດທາໃນພຸດທະສາສນາມັກຈະນິມົນພຣະສົງ ພ້ອມດ້ວຍພຣະພຸດທະເຈົ້າ ໕໐໐ ອົງ ນີ້ຄືຫຼັກຖານ ແລະບໍ່ເຫັນວ່າເວົ້າເລື້ອງຄີກ ເລື່ອງຄູ່, ບໍ່ເຫັນວ່າ ໙ ວ່າ ໑໐ ເວົ້າເປັນຮ້ອຍໆຂຶ້ນໄປທັງນັ້ນ, ຫຼັກຖານນີ້ປາກົດໃນພຣະໄຕຣປີດົກທັງສາມປິດົກ ແຕ່ທີ່ປະກົດທີ່ສຸດໃນພຣະສູດຕັນຕະປິດົກ ແລະພຣະວິໄນປິດົກ.
- ຖາມ:  ຄົນເຮົາດຽວນີ້ ບໍ່ມີສະຖານທີ່ພໍ ປັດໄຈພໍທີ່ຈະນິມົນພຣະເປັນຮ້ອຍຊິນິມົນເທົ່າໃດດີ ?.
- ຕອບ: ນິມົນຕາມສັດທາ ແລະຄວາມພ້ອມດີທີ່ສຸດແລ ຍາດໂຍມເອີຍ ຄວາມຫຼາຍຄວາມນ້ອຍ ຄວາມຄີດຄູ່ ຂຶ້ນທີ່ກຳລັງຄວາມພ້ອມແຫ່ງສັດທາແລະປັນຍາ  ປີ ໑໙໙໖ ພຣະອາຈານຂື້ນມາວຽງຈັນ ເຫັນຊາວວຽງຈັນ ຍັງທຳ ແບບບູຮານຢູ່ບໍ່ເຫັນນິມົນຄູ່ຄີກ ທັງທີ່ເປັນງານບຸນເຮືອນ ແລະງານສົບ ດຽວນີ້ມີການຈັດແບບນັ້ນຫຼັງປີ ໑໙໙໐ ສ່ວນຢູ່ຊົນລະບົດ ແລະຫົວເມືອງໃນບັນດາແຂວງກໍຍັງທຳແບບນັ້ນຢູ່ ຫາກງານບຸນເຂົາຈະນິມົນໝົດວັດເລີຍ ເອົາໄວ້ແຕ່ຜູ້ເຝົ້າວັດ ບໍ່ສົນໃຈວ່າຄູ່ຫຼືຄີກ.
- ຖາມ: ຄັນຊັ້ນເຮັດຈັ່ງໃດຖືກ ຂ້ານ້ອຍ.
- ຕອບ: ມາຮອດດຽວນີ້ແລ້ວ ເມື່ອສັງຄົມນິຍົມກັນແບບນັ້ນແລ້ວ ເຮົາກໍເຮັດໄປຕາມເຂົາກ່ອນ ຫາກທ່ານຈະເຮັດແບບເດີມໆ ກໍບໍ່ມີຜິດດອກ ຍິ່ງເພີ່ມສັດທາຂອງທ່ານອີກໂຍໆຍິ່ງໆ ເພາະພິທີກຳ ບໍ່ໄດ້ມາຂັດຂວາງສັດທາ ກໍສົນ ແລະທຳຂອງທ່ານເລີຍ. 


ອ່ານເລື່ອງນາງວິສາຂາ ເປັນຕົວຢ່າງ
ເລື່ອງນາງວິສາຂາ ແບບຍາວໆອ່ານນີ້ເປັນຕົວຢ່າງ
ອ່ານນີ້ປະກອບຕົວຢ່າງ

ไม่มีความคิดเห็น: